De kracht van aardig zijn

-

verover de markt met een glimlach

Originele titel: The Power Of Nice
Auteurs: R. Koval, L. Kaplan Thaler

Categorie:Business / Onderwerp: Management 202
Cover van het boek 'De kracht van aardig zijn' van R. Koval en L. Kaplan Thaler
Uitgever Altamira-Becht
Uitgavejaar 2007
ISBN9069637901
ISBN139789069637907
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Aardig zijn loont, ook in het zakenleven

Linda Kaplan Thaler en Robin Koval hebben hun toppositie in de reclamewereld te danken door het volgen van een even simpele als krachtige bedrijfsfilosofie: het loont om aardig te zijn. In een wereld waarin de grote vissen de kleine opeten, laat dit dynamische duo zien dat je om succesvol te zijn geen intimidatie of wapengekletter nodig hebt, maar veeleer bloemen en chocolaatjes. Aardig is iets anders dan onnozel – aardig is een ijzersterk concept. Het boek biedt de lezer tal van handvatten, praktijkvoorbeelden en oefeningen.

'Bedrijven waar werknemers fatsoenlijk worden behandeld en waar personeelsleden worden uitgenodigd om vriendelijk voor elkaar en hun klanten te zijn, hebben een hoge productiviteit en weinig ziekteverzuim. Dit levendige boek geeft voorbeelden van hoe een keuze om aardig te zijn commercieel interessant is.' – Ode

'Als het om geld gaat, sluit ik bij voorkeur een deal met iemand die aardig is en me goed behandelt. Lees dit boek als je de verrassende kracht van aardig zijn wilt ontdekken. Prent het in je hoofd. Gebruik het. Je zult er geen spijt van hebben.' – Donald Trump

Linda Kaplan Thaler en Robin Koval
De kracht van aardig zijn
€ 19,90

13,5 x 20,5 cm, 160 blz.
Gebonden
Vertaald door Janny ter Meer
Verschijnt november 2007
isbn 978 90 6963 790 7
nur 801

altamira-becht / nieuwe dimensies

Bestellen

Bestel 'De kracht van aardig zijn' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.