| Uitgever | Academic Service |
| Uitgavejaar | 2001 |
| ISBN | 666865502 |
| ISBN13 | 9789039514757 |
| Taal | Nederlands |
| Type | Paperback |
Plan het succes van uw organisatie in de huidige strijd om de markt; leer hoe u dient om te gaan met klanten en zakelijke partners om een concurrentievoordeel te behalen.
E-commerce kan uw organisatie helpen communicatiebarrières tussen klanten, zakelijke partners en werknemers op te heffen en zich snel aan te passen aan het steeds veranderende concurrentielandschap. E-commercestrategieën biedt overzichten en analyses van belangrijke e-commercevraagstukken, maar ook casestudies, met meetbare voordelen van succesvolle e-commercetoepassingen die de productiviteit vergroten, ordercycli versnellen en productiekosten verlagen.
Dit boek helpt u te bepalen welke e-commercetechnologieën relevant zijn voor uw bedrijf en hoe u er optimaal van kunt profiteren door een volledige e-commerceoplossing te ontwikkelen.