Een wereld te winnen

-

16 visies op maatschappelijk verantwoord ondernemen

Auteur: Tineke Lambooy

Categorie:Business / Onderwerp: Management 209
Cover van het boek 'Een wereld te winnen' van Tineke Lambooy
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V.
Uitgavejaar 2006
ISBN9013040071
ISBN139789013040074
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

GENOMINEERD VOOR MANAGEMENTBOEK VAN HET JAAR!

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) wint aan belang. Ondernemingen gaan zich er steeds meer naar gedragen en hebben ook de kansen ontdekt om MVO als strategisch instrument in te zetten. Grote ondernemingen zijn inmiddels verplicht om in hun jaarverslag verantwoording af te leggen over de milieu- en sociale aspecten van hun bedrijfsvoering.

Met dit boek, een uitgave van juridisch en fiscaal dienstverlener Loyens & Loeff , wordt het belang van MVO in een veranderende samenleving belicht. Dat gebeurt in zestien interviews met politici, wetenschappers en ondernemers die elk een onderscheidende visie op dit onderwerp presenteren.

Bestellen

Bestel 'Een wereld te winnen' bij Bol.com € 29,5 1-2 werkdagen
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.