Op informatiedieet / druk 1

-

naar een beter gebruik van informatie

Auteur: G. Pijpers

Categorie:Business / Onderwerp: Management 39
Cover van het boek 'Op informatiedieet / druk 1' van G. Pijpers
Uitgevers Atlas Contact, Uitgeverij, Business Contact
Uitgavejaar 2009
ISBN139789047001584
TaalNederlands
TypeDigitaal Boek ()

Samenvatting

Informatie en eten hebben meer met elkaar gemeen dan je zou denken. Neem van allebei te veel en je krijgt problemen. Iedereen weet dat als je wilt afvallen je keuzes moet maken uit de enorme hoeveelheid voeding. Minder en vooral voedzamer eten en meer bewegen. Met informatie is het net zo. Er komt veel op je af: kranten, tijdschriften, internet, e-mail, ga zo maar door. Uit dat uitgebreide aanbod moet je leren de juiste keuzes te maken om niet 'overvoerd' te raken. Op informatiedieet dus.
In Op informatiedieet geeft Pijpers aan welke kenmerken van informatie je moet doorzien om er efficiƫnter mee om te gaan, en hoe je je eigen informatiegedrag kan herkennen en veranderen.
Met praktijkvoorbeelden van managers bij onder andere Philips, PricewaterhouseCoopers, ProRail, Rabobank, Shell, T-Mobile en Wolters Kluwer.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Op informatiedieet / druk 1' bij Bol.com € 9,99 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.