Tien strategische wetten om aan de weg te zetten

-
Auteurs: F. van Essen, Maikel Batelaan

Categorie:Business / Onderwerp: Strategie -
Cover van het boek 'Tien strategische wetten om aan de weg te zetten' van F. van Essen en Maikel Batelaan
Uitgever Scriptum Books
Uitgavejaar 2004
ISBN9055943533
ISBN139789055943531
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Het afgelopen decennium is het creëren van aandeelhouderswaarde steeds meer uitgegroeid tot de allesoverstijgende doelstelling van de onderneming. Maar hoe kan het dat onder het mom van het creëren van aandeelhouderswaarde zo veel aandeelhouderswaarde is vernietigd? Dit boek analyseert het overheersende strategische denken. Welke aannames vormen daarvan de kern? Waarom was dit denken lange tijd zo succesvol, maar is het dat nu niet meer?
Welke strategische wetten hebben we voor vanzelfsprekend aangenomen? In welk vaarwater zijn we terechtgekomen, nu sturen op aandeelhouderswaarde niet meer loont? Het is tijd een aantal lang aangenomen strategische axioma's ter discussie te stellen en te verwerpen.

Bestellen

Bestel 'Tien strategische wetten om aan de weg te zetten' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.